Saturday 22 December 2012

NADŠENÍ

Ale obrovský!!! První rodina byla v pohodě, byli milí, ale znáte to, nijak to nezajiskřilo a bylo to trochu napjatý, bavili jsme se čistě jen o au-pairování a nic kolem toho. ALE! Druhá rodina je naprosto fantastická! Jen pro připomínku, jedná se o rodinu z co Kildare s jednou holčičkou (6,5) a jedním chlapečkem (2,5). Mluvili jsme spolu přibližně 45 minut, pokecala jsem si jak s mamkou, tak s taťkou a oba byli hrozně moc fajn. Tatínkovi se chtělo spát, tak potom odešel, ale prý ještě říkal, že jsem 'really nice' :-) Hovor probíhal ve velmi přátelském duchu, nejdřív jsme si povídaly o tom, jak se mi v Irsku líbilo minule, kde jsem byla, co jsem navštívila, jestli jsem tu měla nějaké kamarádky apod. Potom se mě mamča ptala, co s dětma ráda dělám a jak vypadal můj běžný den s holkama loni v létě. Tak jsem jí to popsala a byla nadšená, prý by si něco takového představovala. Dál jsme se bavily tak střídavě, chviličku o práci, potom se hovor stočil na úplně jiné téma a celkově to bylo prostě na pohodu. Na konci jsme se obě shodly na tom, že to byl zatím náš nejlepší hovor, což mě neskutečně potěšilo!!! Jedou teď na Vánoce do Ameriky, takže to bude s komunikací trochu složitější, ale prý se budou snažit chodit na mail co nejčastěji, abychom mohli být v kontaktu. Ještě mě požádali o reference, tak jsem jim předala mail na Cate a já jsem zase napsala jejich au-pair. Jsem zvědavá na odpověď :-) Nejvíc jsem ale zvědavá, jak to celé dopadne! Hrozně bych si přála k nim jít, ptala jsem se snad úplně na všechno a zatím s ničím nemám problém! Ještě jsem sice nemluvila s tou rodinou, co se zná s Cate, ale nějak pořád nereagují a čekat na ně určitě nebudu, kdyby se náhodou tahle rodina rozhodla, že by mě chtěli. Možná si někdo říká, že bych udělala blbost, kdybych se rozhodla hned pro druhou rodinu, se kterou jsem mluvila po Skype, ale mám z nich fakt výborný pocit. Bydlí na vesnici, ale kousek od menšího města a taky kousek od Dublinu, kde by určitě bylo možné se zapsat na kurzy irštiny, kterou se teď učím a chci v tom pokračovat (nehledě na to, že mamča je učitelka a irsky umí, takže bych v podstatě ani nemusela!), mají pejska, nepřehání to s úklidem, jejich au-pair se k nim vrací kdykoliv můžou, oni svoje au-pair jezdí navštěvovat,... Prostě mi držte palce, ať to vyjde! :-) 
Jelikož je zase skoro jedna ráno a já poslední dobou moc nespala, myslím, že to jako krátká reflexe dnešních dvou hovorů stačí. Uvidíme, co se bude dít dál, I will keep you posted! Dobrou noc! Jo a omlouvám se, že rodiny nazývám jen 'rodiny', může v tom být asi trochu zmatek, ale nechci uveřejňovat jejich jména. Možná pro ně vymyslím nějaká krycí :-)) 

2 comments:

  1. Nechapu, proc bys mela byt za blazna, kdyz ti to klapne hned se druhou rodinkou, se kterou se bavis. Myslim, ze by ti to vetsina ostatnich hledajicich holek zavidela, ze to takhle rychle klaplo :]

    ReplyDelete
  2. Tak někdo je třeba zastánce vybírání z dvaceti rodin a několikatýdenního prověřování, co já vím :-)))

    ReplyDelete