Friday 21 December 2012

Busy with Skype calls

Zatím stále žijeme a pokud se na tom nic nezmění do 21:00, mám svůj první Skype hovor a hned potom ve 22:00 další! První hovor bude s rodinou zmiňovanou v minulém článku, a to z co Mayo. Rodina, která se zná s Cate, se ještě neozvala, ale včera pozdě večer mi napsala jedna úžasná rodina, bydlí v co Kildare, mají dvě děti, chlapečka 2 a půl roku a holčičku 6 let. Jsem z nich hrozně nadšená, mají kilometrový text na profilu a ještě k tomu mi poslali další kilometrový info sheet mailem. Píšu si s mamčou, která je neskutečně milá, myslím, že jsme si fakt padli do oka, což mi napsala i ona :-) Ale uvidíme, jaké to bude po dnešním hovoru. Teď jsem ještě pořád v Praze a už musím jít balit, abych stihla vlak. Tak to jen takový kraťoučký článek, abych se s váma podělila o těšení se :-) Držte palce, ahoj večer/zítra!

No comments:

Post a Comment