Sunday 3 February 2013

Děťátka robátka

Nedávno jsme měli s rodinou další Skype hovor a tentokrát jsem poznala i děti! Sarah i Harry (ty krycí jména mě docela nebaví :D) se samozřejmě nejdřív styděli, ale jakmile došla řeč na štěňátko, oba se osmělili a dělali kraviny :-) Jo, to jsem ještě nezmínila - roďka si někdy v půlce ledna pořídila dalšího pejska!!! Dvouměsíční fenečku zlaťáka Bellu, jupí! Už se fakt moc těším na procházky a jsem hrozně ráda, že má rodina psy. Bez zvířat by mi bylo fakt těžko a počet psů mi bude aspoň trochu připomínat ty moje (i když doma mám ještě o jednoho víc). Beth jsem psala, že svoje psy učím různé triky, tak hned říkala, že to můžu zkusit i s Baileym a Bellou, že obzvlášť Bailey je dost temperamentní a není moc vycvičenej a Bella je zatím celkem klidná, ale taky hravá a tak. To je pro mě taková trochu výzva, že je Bailey nevycvičenej, tak jestli se mi to povede :-) Ale zpátky k hovoru, Bellu jsem tedy viděla a zaběhli jsme i do pokojíků dětí. Oba mi ukázali svoje oblíbené hračky, za což jsem byla moc ráda, protože mám aspoň nápady na dárky! Sarah miluje sněžící těžítka, takže se na nějaké mrknu, akorát se trochu bojím, že to bude moc těžké :D Jinak miluje princezny, takže omalovánky a knížka to jistí. Přemýšlím ještě o něčem kreativním a místo knížky možná vezmu třeba foukací fixy. To jsem jako malá milovala! Harry miluje Mickey Mouse a piráty, tak to budou taky určitě omalovánky a buď knížka nebo DVD s Krtečkem, to si neodpustím :-) Ještě uvidím, na to je zatím čas. Dneska jsem Harrymu malovala přáníčko a zítra budu posílat dárek, má totiž příští týden třetí narozeniny. A koncem března Sarah, tak nás čeká birthday party ;-) Hovor se po ukázání pokojů nesl v dost divokém duchu, protože měli akorát návštěvu, asi tři sestřenice a bratrance, takže se spíš řádilo a já povídala víc s Beth než s dětma. Rovnou mi bylo představeno pár dalších prcků, ale všichni na mě jenom koukali a moc nevěděli, co to znamená :D Harry byl unavenej, tak byl u Beth a povídala jsem si aspoň s ním. Říkal mi, co dostal k Vánocům, jak si je užil, co bude dělat další den, co má rád a tak. Sarah pak ke konci přišla a dělala blbosti, ale stejně už se brzy zavelelo ke spánku, tak jsme si s Beth slíbily další hovor za trochu klidnější atmosféry a všichni jsme si řekli dobrou :-) Bylo to moc moc fajn a fakt se na rodinku hrozně těším! Abych nezapomněla, mluvila jsem chviličku i se slovenskou au-pair, kterou tam mají teďka do března a i ta říkala, že jsou nejlepší a ať se tam těším :-)
Zkouším si hledat nějaké pravidelnější aktivity, ale moc mi to nejde. Chtěla bych jezdit na koni, ale našlo mi to jen jednu stáj relativně kousek od místa, kde budu bydlet, ale ta cena - €35 za hodinu, to se snad zbláznili!!! Tak jsem si říkala, že s tímhle asi počkám až na místo a třeba k někomu přímo zaskočím, spíš někam, kde mají jen pár koní, nic velkýho... Uvidíme. Taky si hledám kurzy irštiny, ale vypadá to, že na ně budu muset jezdit do Dublinu, z čehož nejsem úplně nadšená, ale co se dá dělat. Beth sice irsky umí, ale nemyslím si, že bude mít čas na nějaké pravidelné hodiny a já chci v irštině opravdu pokračovat nějak systematicky. Jsem dost ráda, že budu mít k dispozici kolo, takže kdykoliv to půjde, budu ho využívat na kratší cesty do města, abych pořád nemusela platit ty šílený ceny za bus/benzín. A aspoň budu mít lepší fyzičku :-) Dneska ráno jsem se vzbudila a moje první myšlenka byla, že už za měsíc a pár dní budu v Irsku ŘÍDIT; opravdu zajímavá první myšlenka dne :D Trochu se toho bojím, ale snad si rychle zvyknu. Největší strach mám z první jízdy, kdy budu nervózní jako prase a budu se snažit to před rodinou nekazit, aby si to ještě nerozmysleli, ale znáte to - jak se člověk moc snaží, dopadá to blbě.
Na závěr jsem vám sem chtěla hodit nějakou fotku Enfieldu nebo Maynooth, ale bohužel mi to nic pěkného nenašlo, tak alespoň vzpomínka na Enniscorthy :-) Mějte se pěkně!

Vinegar Hill

No comments:

Post a Comment