Wednesday 9 January 2013

Mé irské dobrodružství začíná...

9. BŘEZNA!

Jupííí! Rodinka byla na Vánoce v Americe, takže jsme byli v kontatku jen hodně občas přes mail a včera se vrátili, tak jsme konečně vyřešili mé datum příjezdu. Přesně za dva měsíce! Zdá se to jako hrozně dlouhá doba, ale vím, že to uteče neskutečně rychle. Ani se nenaděju a už budu zase sedět v letadle a říkat si, že jsem se naprosto zbláznila. Se svým rozhodnutím jsem ale čím dál tím víc spokojenější, i když se samozřejmě najdou chvíle, kdy si říkám, jestli jsem tu školu radši neměla ještě zkusit. Tyhle myšlenky většinou přichází, když jsem s přáteli, to se mi samozřejmě nikam odjíždět nechce ani v nejmenším. Ve škole jsem si udělala dvě zkoušky, které se mi budou hodit i k budoucímu studiu, protože to jsou volitelné předměty, ve kterých bych ráda pokračovala dál (irština a latina). Baví mě obojí, ale irštinu jsem si zamilovala ještě víc než latinu, je to hodně bláznivej jazyk :-) Beth učí irštinu na základní škole, tak mi zrovna v posledním mailu psala, že se těší, až si pokonverzujeme irsky. Haha, to jsem na to zvědavá! :D Jinak do ledna ještě bydlím v Praze, ale budu sem jezdit jen jednou do týdne do Motola (chodím tam za dětma) a v únoru už budu jen doma. Přemýšlím ale o tom, že i v únoru sem budu jezdit na otočku, protože do Motola chodím ráda a začala jsem teprve v prosinci, tak se mi moc nechce to ukončovat po jednom měsíci. V únoru budu mít ještě studentskou slevu, tak se to dá. Zkouším si sehnat brigádu, ale neúspěšně, ono komu by se vyplatilo mě zaměstnávat na měsíc a půl... Ještě jsem to úplně nevzdala, ale když to nevyjde, budu se prostě flákat s pejskama a tak :-)) Nevím, jak moc budu před odjezdem na blog přispívat, uvidíme. Něco se tu určitě objeví, ale ta frekvence bude spíš nízká. V březnu jsem ale zpět v plné síle! Tak se zatím mějte :-)

4 comments:

  1. Na brigadu se zkus poptat v obchodakach, treba na nocni inventury, ty jsou jednorazovy, takze by jim ta kratkodobost nemusela vadit.
    Ja vim, ze penez z toho moc nebude, ale aspon neco. :]

    ReplyDelete
  2. Moc ti přeju, aby ti to znovu vyšlo a byla jsi v rodině spokojená! :) Těším se na další zprávy.

    ReplyDelete